Welcome to my Blog. You can +Follow or go back to +Dashboard
Caramel: New Look :)

New Look :)

Photobucket

Haipp...Da sebulan kot tak updated. terbiar je natang ni... ekekeke :p entah apa jadi dekat blog ni, teruihh tak guna daa. Baru sekarang dihapdet





Alright Ladies and Gentlemen, I present to you the New Look of My Blog.
[clap.. clap..] 





Terima kasih dekat Faraein Natasya Yusri [okey, nama penuhh tau!] sebab betulkan balik blog ni. Semua benda dia betulkan :p hehehe Terima kasihh Jemahh :) nanti kalau free, kita makan Abc yee.... kehkehkehkeh.


So, blog daa new Look. I'm not gonna use Nasz nor Midy. but I'll use Labuh or Mell. why rrr??? Mmm... I've my own reason. Walaweii dia punya ayatt -_- jerkk !

Mell tak tahu apa yang Mell buat last month dekat blog ni. Godek punya godek, dan-dan jadi ntahapahapa..But then, masa tengah sibuk-sibuk fikir pasal nak delete blog, Aien datang...Katanya nak tukar Header blog. I told her to change everything. And she did it. :) I'm just being tired with my black color blog. -_- LOL



met My Blog and Let's Pray for Sabah





Labuh (bukan nama sebenar),
0.02 am,
08/03/2013.

No comments:

Blacy Smiley - Exciting
 
Copyright 2013. All right reserved by Caramel